DE PE BLOG

10 moduri de evaluare a strategiei de marketing online

Iti doresti ca afacerea ta sa aiba succes in mediul online, insa nu stii daca strategia ta de marketing da roade? Este important sa stii daca eforturile tale genereaza rezultatele pe care le doresti. De aceea, iti prezentam 10 parametri de care ar trebui sa tii cont atunci cand vrei sa vezi daca strategia ta de marketing functioneaza.

  1. Traficul site-ului

Masoara traficul site-ului tau in mod regulat, folosind Google Analytics. Poti selecta perioada de timp dorita de tine: an, trimestru, luna sau saptamana.

  1. Rata de conversie a abonatilor

Poti masura rata de conversie prin monitorizarea numarului de abonati si a ratei cresterii sale. Formula pentru a masura rata de crestere este una simpla: din numarul abonatilor noi scazi numarul celor care s-au dezabonat, apoi imparti cifra obtinuta la numarul total al adreselor de e-mail din lista ta pentru e-mail marketing.

  1. Topul cautarilor

Afacerea ta se poate dezvolta daca site-ul tau ajunge in topul cautarilor online. Poti monitoriza clasarea site-ului tau prin abonarea la Moz, SEMRush sau Ahrefs. De asemenea, poti alege o varianta mai ieftina, si anume Google Search Console.

  1. Timpul

Pentru a vedea durata medie de stat pe pagina a vizitatorilor site-ului tau, poti folosi Google Analytics. Este important sa evaluezi durata medie pe pagina in mod diferit in functie de tipul continutului. Spre exemplu, un videoclip de 60 de secunde va avea o durata medie diferita fata de un articol de blog.

  1. Urmaritorii din social media

Daca te bucuri de o crestere constanta a numarului de urmaritori din social media, atunci continutul pe care il publici este apreciat de oameni. Foloseste si instrumentele puse la dispozitie de retelele sociale pentru a evalua mai eficient publicul format din fanii tai.

  1. Share-urile din social media

Numarul de share-uri din social media te ajuta sa descoperi ce tip de continut este cel mai apreciat de publicul tau.

  1. Link-urile si autoritatea

Un link de tip inbound iti indica faptul ca ai creat un content ‘puternic’, de calitate, si este o metoda traditionala de masurare a performantei site-ului tau din punct de vedere SEO. De asemenea, “Autoritatea Domeniului” iti arata cat de popular este site-ul tau. Pentru monitorizarea acestor doi factori poti folosi instrumente gratuite precum Moz.

  1. Rata de click (CTR)

Rata de click este unul dintre cei mai importanti indici de masura atunci cand vine vorba despre performanta unei campanii, deoarece influenteaza in aceeasi masura atat Quality Score-ul (scorul de calitate), cat si suma pe care o platim atunci cand cineva da click pe anuntul nostru. Poti masura rata de click pentru SEO, social media si e-mail marketing.

  1. Lead-urile

Este foarte important sa determini ce anume ii atrage pe oameni sa dea click pe anuntul tau (ex: un demo sau o varianta trial gratuita, inscrierea la un eveniment, o consultatie, optiunea de a descarca un cupon de reducere, etc.).

  1. Feedback-ul

Monitorizarea si analizarea feedback-ului este o parte foarte importanta din procesul de imbunatatire a calitatii continutului tau si de optimizare a eficientei acestuia.

 

Daca iti doresti continut original, creativ, care sa genereze engagement in pagina ta de Social Media, te asteptam sa ne contactezi la adresa contact@auroramedia.ro!

Vezi detalii despre serviciile noastre de Social Media Marketing: http://servicii-social-media.auroramedia.ro/

 

Sursa: https://www.socialmediatoday.com/news/10-ways-to-measure-the-effectiveness-of-your-content-marketing-strategy-in/508179/

Te asteptam sa ni te alaturi!

Iti place ceea ce postam? Da-ne un like