DE PE BLOG

3 instrumente pentru o mai bună targetare pe Facebook

Majoritatea afacerilor din România aleg Facebook ca instrument de promovare. Cu toate acestea, mulţi dintre cei care îl folosesc nu cunosc toate facilitățile care îi pot ajuta să realizeze o promovare mai eficientă. Spre exemplu, Facebook Ads oferă o serie de tool-uri prin care putem realiza o targetare mai bună. Iată trei instrumente care îți oferă informații mai detaliate despre cine este publicul tău, ce face pe site-ul tău şi de ce are nevoie.

1. Află informații despre lead-urile care dau click pe anunțul tău în Facebook Ads

Leadfeeder este o aplicație prin care poți urmări mai ușor lead-urile – oamenii care ajung pe site după ce dau click pe anunțurile tale plătite din Facebook. Aplicația analizează doi factori-cheie pe care Facebook Ads îi lasă la o parte: companiile în care lucrează acești oameni și gradul de relevanță al acestor lead-uri pentru afacerea ta. De asemenea, Leadfeeder îţi permite să ‘filtrezi’ potențialii clienți pe baza anumitor criterii.

2. Analizează comportamentul utilizatorilor Facebook pe paginile de destinație

Este foarte important să ştim cât de mult din conținutul nostru este de fapt vizualizat după ce un user dă click pe unul dintre anunțurile de pe Facebook.  Pentru a oberva acest aspect este necesar să:

  • Cunoşti impactul A/B testing-ului asupra conversiilor şi asupra ratei de consum.
  • Determini cât de jos în pagină trebuie să inserezi CTA pentru a genera conversii.
  • Compari gradul de implicare a mai multor tipuri de public, pentru a putea viza o piaţă mai bună.

Un instrument care te ajută să faci toate aceste lucruri este Crazy Egg. Această aplicaţie web te ajută să înţelegi modul în care vizitatorii interacţionează cu landing page-ul tău. Crazy Egg poate fi folosit gratuit în primele 30 de zile.

3. Identifică cel mai relevant segment de clienți din Facebook

Customer Lifetime Value (CLV) este un factor pe baza căruia poți măsura profitul obținut în funcție de acțiunea de cumpărare a segmentelor de clienți pe care îi ai. CLV care te ajută să planifici mai eficient bugetul publicitar. Din păcate, Facebook Analytics urmărește numai micro-conversiile, nu și CLV, însă poți folosi instrumente precum Salesforce sau HubSpot în acest scop. Acestea colectează informații despre vânzări și comportamentul clienților, atribuindu-le anumite valori, iar clienții cu cea mai mare valoare sunt cei cărora trebuie să le acorzi prioritate.

Cu ajutorul instrumentelor prezentate, vei putea şti cine îți vizitează anunţurile, cât de mult parcurge landing page-ul și vei afla ce poţi face pentru a îmbunătăți pagina de destinație, pentru a obține rate de conversie maxime.

 

Pentru a-ți face cunoscută afacerea în social media, te așteptăm să ne scrii la adresa contact@auroramedia.ro!

Vezi detalii despre serviciile noastre de Social Media Marketing: http://servicii-social-media.auroramedia.ro/

 

Sursă: https://www.socialmediaexaminer.com/3-facebook-ad-tools-targeting/

Te asteptam sa ni te alaturi!

Iti place ceea ce postam? Da-ne un like