DE PE BLOG

5 moduri de a-ti imbunatati strategia pentru Instagram

Cu o crestere constanta a numarului de utilizatori si cu o medie de 80 de milioane de fotografii incarcate in fiecare zi, este clar ca Instagram devine o retea sociala din ce in ce mai valoroasa pentru comerciantii din toate industriile. De aceea, atat ca marketer cat si ca proprietar de afacere, trebuie sa te asiguri ca strategia ta pentru Instagram este una potrivita.

In acest articol, vei gasi 5 moduri prin care iti poti imbunatati strategia pentru Instagram, in asa fel incat afacerea ta sa fie remarcata.

1. Defineste-ti stilul vizual

Indiferent de stilul brand-ului tau (indraznet si nonconformist sau orientat spre familie), stilul vizual este cheia pentru a transmite cine este marca ta si ce reprezinta ea.

Fiecare imagine pe care o incarci ar trebui sa faca parte dintr-o tipologie definitorie pentru brand-ul tau. Stilul vizual nu trebuie sa se faca remarcat doar prin continutul pe care il postezi, ci si prin modul in care acesta este format, de la compozitie la culoare.

Ia ca exemplu brand-ul de whisky Slow & Low. Cand posteaza imagini cu text, acestia utilizeaza acelasi font ca si cel de pe ambalajul produselor lor. Aceasta concordanta asigura o recunoastere mai rapida a marcii atunci cand apare o imagine in newsfeed-ul unui utilizator.

Sursa foto: https://www.socialmediatoday.com/news/5-ways-to-upgrade-your-instagram-strategy/510170/

2. Foloseste fotografii de inalta calitate

Analizand conturile de Instagram ale marilor brand-uri, singurul lucru pe care nu-l veti vedea vreodata este o fotografie neclara. Cu peste 500 de milioane de utilizatori zilnic, nimeni nu isi doreste sa vada o fotografie pixelata, intunecata sau aglomerata. Avand in vedere acest lucru, ai nevoie de fotografii de inalta calitate pentru ca strategia ta de Instagram sa dea roade.

Un exemplu in acest sens este Mailchimp, un brand care domina Instagram-ul. Imaginile lor colorate, jucause si luminoase atrag atentia si se potrivesc cu tematica Instagram. Astfel, utilizatorii sunt atrasi mult mai usor pe pagina de Instagram a brand-ului.

Sursa foto: https://www.socialmediatoday.com/news/5-ways-to-upgrade-your-instagram-strategy/510170/

3. Foloseste un continut echilibrat

Pastreaza gradul de implicare al fanilor prin generarea unui continut cat mai variat. Pentru asta, este important sa faci o lista cu temele de interes pentru publicul tau. Cel mai potrivit mix este cel intre informatii pe teme de business si informatii legate de divertisment, care ajuta la fidelizarea fanilor.

Sa aruncam o privire asupra contului de Instagram al studioului de design Bay Area Most Modest: deruland prin feed-ul lor gasim un continut diversificat – de la fotografii cu atelierul si obiecte de mobilier, pana la fotografii cu citate motivationale sau amuzante. Toate acestea redau povestea unui brand.

4. Nu abuza de hashtag-uri

Hashtag-urile pe Instagram se utilizeaza pentru a sorta fotografiile in functie de interesele pe care le promoveaza. Acestea sporesc numarul de vizualizari, dar și nivelul de interactiune a utilizatorilor cu continutul publicat. Instagram permite utilizarea a pana la 30 de hashtag-uri pe postare, dar pentru multe marci este indicat sa fie folosite mai putin de 10. Un studiu a stabilit ca sapte hashtag-uri constituie un numar optim.

Totodata, este important sa vezi care sunt hashtag-urile care genereaza cea mai mare implicare din partea fanilor pentru brand-ul tau si sa le alegi pe cele mai creative si interesante.

5. Foloseste un hashtag de brand

Hashtag-urile pot ajuta un brand sa isi formeze o comunitate de fani si pot fi modalitatea perfecta de a consolida continutul generat.

Brand-urile nu trebuie sa se limiteze la forma traditionala a unui nume de marca (spre exemplu #KitKat) sau a unor sloganuri (#HaveAbreak al brand-ului Kit Kat). Prin crearea unor hashtag-uri originale si relevante pentru imaginile pe care le posteaza, brand-urile pot atrage un public mai larg.

Un alt exemplu este Herschel Supply Co., un producator canadian de rucsacuri si accesorii de calatorie, care a avut un succes extraordinar prin crearea unui hashtag personalizat. In martie 2015, brandul a lansat un concurs pe Instagram prin care solicita utilizatorilor fotografii cu peisaje urbane din întreaga lume. Hashtag-ul a fost #CityLimitless. Desi concursul s-a incheiat, hashtag-ul continua sa existe si astazi in descrierile a peste 551  de mii de fotografii, fiind o sursa continua de consolidare a brand-ului care l-a creat.

Sursa foto: https://www.socialmediatoday.com/news/5-ways-to-upgrade-your-instagram-strategy/510170/

Daca vrei sa-ti actualizezi si tu strategia pentru social media, te asteptam sa ne scrii la adresa contact@auroramedia.ro!

Vezi detalii despre serviciile noastre de Social Media Marketing: http://servicii-social-media.auroramedia.ro/

 

Sursă: https://www.socialmediatoday.com/news/5-ways-to-upgrade-your-instagram-strategy/510170/

Te asteptam sa ni te alaturi!

Iti place ceea ce postam? Da-ne un like