DE PE BLOG

7 Sfaturi pentru folosirea emoji-urilor in marketingul online

Strategia de marketing trebuie intotdeauna adaptata tendintelor actuale. Si, cum 92% din populatia online foloseste emoji-urile ca mijloc de exprimare intr-o conversatie, este firesc sa le incluzi si pe acestea in strategia ta de marketing online. Insa, cu toate ca sunt amuzante, aceste nu trebuie folosite oricum si nici in exces. Iata 7 sfaturi despre folosirea emoji-urilor in campaniile tale:

1. Asigura-te ca emoji-urile folosite au sens
Scopul emoji-urilor este sa completeze un mesaj, iar asta nu se va intampla daca acestea nu au niciun sens. Nu trebuie sa insiri pur si simplu niste emoji-uri alaturi de text; acestea trebuie sa aiba legatura cu mesajul transmis, altfel cei care il vad se vor intreba ce ai vrut de fapt sa spui.

2. Nu face haz de necaz cu emoji-urile
Emoji-urile sunt amuzante, cool si la moda, insa nu le folosi in campanii cu un mesaj serios sau care au o tema sensibila. Asta nu va amuza pe nimeni si, in loc sa atragi publicul, il vei indeparta.

3. Nu forta situatia
Gandeste-te cum folosesti emoji-urile in conversatiile cu cei apropiati – atunci cand te bucura ceva, pui un emoji care zambeste sau il pui pe cel cu inimioare atunci cand iti place ceva sau cineva. Folosirea emoji-urilor in scopuri de business ar trebui sa fie la fel de naturala. Daca nu stii ce emoji sa asociezi cu un anumit text, inseamna fie ca acel text nu are nevoie de un emoji, fie ca inca nu esti obisnuit cu folosirea acestora – caz in care poti exersa. 🙂

4. Nu uita de mesajul transmis de brand-ul tau
Poti folosi emoji-urile ca sa mai indulcesti tonul serios, in stil “corporatist”, dar nu trebuie sa uiti ce transmite brand-ul tau si cu ce valori este asociat acesta. Daca, de exemplu, ai o firma de contabilitate, nu este indicat sa folosesti emoji-uri care trimit pupici – cel mai bine este sa te rezumi la cele care bat din palme sau aproba printr-un “like”.

5. Nu exagera
Dupa cum am zis si inainte, folosirea emoji-urilor este amuzanta. Atat de amuzanta, incat unele brand-uri “sar calul”. Este indicat sa nu folosesti mai mult de 4 emoji-uri odata, daca vrei ca mesajul tau sa fie bine primit.

6. Cunoaste semnificatia emoji-urilor
Exista atatea emoji-uri incat este normal sa fii putin confuz, dar nu trebuie sa publici un gen gresit de emoji pe profilul firmei tale. Ca sa nu transmiti un mesaj gresit care ar crea o situatie jenanta, poti cauta inainte semnificatia fiecarui emoji pe site-ul https://emojipedia.org/.

7. Creeaza-ti propriile emoji-uri
Emoji-urile dau impresia de flexibilitate si creeaza o apropiere mai mare intre brand-uri si clientii lor. Poti fi cu un pas inainte creand propriul emoji care sa iti reprezinte brand-ul sau care sa fie relevant pentru un eveniment care are loc in tara ta sau in intreaga lume – asta sigur va atrage atentia!

Daca ai nevoie de o strategie de marketing online eficienta pentru afacerea ta, te asteptam sa ne scrii la adresa contact@auroramedia.ro!

Vezi detalii despre serviciile noastre de Social Media Marketing: http://servicii-social-media.auroramedia.ro/

 

Sursa: http://www.socialmediatoday.com/marketing/7-tips-using-emojis-social-media-marketing

Te asteptam sa ni te alaturi!

Iti place ceea ce postam? Da-ne un like