DE PE BLOG

8 Lucruri care nu trebuie publicate in social media

Cu siguranta vrei sa-ti promovezi afacerea intr-un mod profesionist, pentru a inspira incredere si a atrage clienti. Exista nenumarate articole despre cum ar trebui sa arate strategia ta si ce ar trebui sa postezi pe paginile afacerii tale din retelele sociale. In cele ce urmeaza, noi iti spunem ce sa nu postezi in social media:

  1. Postari negative despre consumatori sau clienti

Daca ai avut o experienta negativa cu un client care te determina sa postezi ceva in social media, asteapta cateva zile inainte sa faci asta. Astfel poti publica o postare de genul “iata cum ne poti ajuta sa te ajutam” in locul unui mesaj scris “la nervi”.

  1. Continut viral irelevant

Da, cu totii am vazut videoclipuri virale cu animalute si, da, sunt amuzante, dar asta nu inseamna neaparat ca au ce cauta pe paginile afacerii tale din social media. Incearca sa limitezi postarile la cele cu continut interesant sau amuzant, cat timp acesta este relevant pentru publicul tau.

  1. Postari pe teme politice sau religioase

Daca vrei sa iti faci publica parerea despre subiecte de natura politica sau religioasa, trebuie sa fii constient de riscuri. Ii poti supara pe cei din publicul tau tinta care nu iti impartasesc opiniile legate de astfel de subiecte delicate.

  1. Continut care nu a fost verificat suficient

Poate ca retelele sociale sunt un spatiu relaxat, dar asta nu inseamna ca postarile tale pot fi “neslefuite” si lipsite de profesionalism. Chiar si cateva greseli mici pot da textului un aer de amator. Fii atent mai ales atunci cand traduci continutul.

  1. Nu te folosi de tragedii

Cand a murit actrita Carrie Fisher, brand-ul Cinnabon a postat pe Twitter o imagine cu printesa Leia care avea doua rulouri cu scortisoara in locul celebrelor codite impletite. Astfel de postari reprezinta o exploatare cinica a unor evenimente tragice, momente in care ar trebui ca postarile sa cuprinda urari bine-intentionate si condoleante.

  1. Prea mult continut promotional

Scopul retelelor sociale este de a creste notorietatea unui brand, de a crea o influenta a sa si de a dezvolta relatia cu clientii. Cel putin 80% din continutul tau ar trebui sa fie dedicat acestor scopuri. Concentreaza-te pe informare, educare, divertisment si implicare a publicului.

  1. Postari care induc in eroare

Titlurile trebuie sa atraga atentia, nu sa induca publicul in eroare.

  1. Continut furat

Este in regula sa distribui continut publicat de alte pagini si este chiar recomandat, daca vrei sa diversifici propriul content. Dar asigura-te ca nu incalci drepturile de autor si mentionezi sursa din care l-ai luat.

 

Daca vrei sa-ti promovezi afacerea in mod profesionist in social media, te asteptam sa ne scrii la adresa contact@auroramedia.ro!

Vezi detalii despre serviciile noastre de Social Media Marketing: http://servicii-social-media.auroramedia.ro/

 

Sursa: http://www.socialmediatoday.com/news/8-things-you-should-never-share-on-social-media-infographic/506744/

Te asteptam sa ni te alaturi!

Iti place ceea ce postam? Da-ne un like