Blog

10 extensii Chrome care te vor ajuta in Social Media

Lucrezi in marketing online? Vrei sa imbunatatesti calitatea continutului si sa iti sporesti productivitatea? Descopera 10 extensii ale Google Chrome care te vor ajuta sa eficientizezi activitatea in marketing online:

1. Verifica link-urile

Extensia gratuită “Check My Links” iti permite se verifici integritatea link-urilor pe care le postezi (sau planifici sa le postezi) in pagina ta, pentru a te asigura ca functioneaza si ca nu trimit catre pagini inexistente.

Sursa imagine: https://www.socialmediaexaminer.com/10-google-chrome-extensions-social-media-marketers/

2. Prioritizeaza-ti sarcinile

Extensia gratuita “Momentum” te ajuta sa elimini elementele perturbatoare si sa te concentrezi asupra sarcinilor cheie. Dupa ce instalezi extensia, acesta se activeaza de fiecare data cand deschizi o noua fila Chrome, amintindu-ti de sarcinile pe care trebuie sa le indeplinesti in acea zi. La inceputul fiecarei zile, “Momentum” te intreaba: „Care este obiectivul tau principal pentru ziua de azi?”

Sursa imagine: https://www.socialmediaexaminer.com/10-google-chrome-extensions-social-media-marketers/

3. Evita greselile gramaticale

Extensia gratuita “Grammarly” te ajuta sa corectezi greselile de scriere atunci cand postezi in social media.

Atunci cand extensia indica o potentiala eroare, pozitioneaza mouse-ul pe cuvantul subliniat si selecteaza o optiune pentru a o rezolva.

Sursa imagine: https://www.socialmediaexaminer.com/10-google-chrome-extensions-social-media-marketers/

4. Descopera profilurilor sociale ale persoanelor de contact

Extensia gratuita “Discoverly” iti ofera posbilitatea sa vizualizezi profilurile din social media ale persoanelor care te intereseaza.  Plaseaza cursorul pe pictograma verde pentru a vedea toate profilurile din retelele sociale ale unei anumite persoane.

Sursa imagine: https://www.socialmediaexaminer.com/10-google-chrome-extensions-social-media-marketers/

5. Adauga GIF-uri la postarile tale

Extensia gratuita GIPHY iti permite sa partajezi GIF-uri pe Facebook, Twitter, Gmail si multe altele.

Sursa imagine: https://www.socialmediaexaminer.com/10-google-chrome-extensions-social-media-marketers/

6 & 7. Salveaza si distribuie orice continut Web pe Facebook

Facebook are doua extensii Chrome gratuite care iti permit sa salvezi si sa distribui continut catre aceasta retea atunci cand navighezi pe web:

“Share to Facebook” este extensia care iti permite sa distribui rapid articole interesante pe Facebook sau Messenger.

Sursa imagine: https://www.socialmediaexaminer.com/10-google-chrome-extensions-social-media-marketers/

“Save to Facebook” este extensia care iti permite sa salvezi pe Facebook articolele pe care vrei sa le citesti mai tarziu.

Sursa imagine: https://www.socialmediaexaminer.com/10-google-chrome-extensions-social-media-marketers/

8. Gestioneaza timpul petrecut in Social Media

StayFocusd” este o extensie gratuita pentru Chrome, care iti permite sa plasezi limite in ceea ce priveste timpul petrecut pe anumite pagini web. Cand timpul alocat expira, nu vei mai putea accesa aceste pagini pentru restul zilei.

In mod prestabilit, “StayFocusd” va limita timpul petrecut pe o pagina la 10 minute pe zi. Pentru a modifica intervalul de timp predefinit, da clic pe “Setari” si modifica numarul maxim de minute permise pentru fiecare zi.

Sursa imagine: https://www.socialmediaexaminer.com/10-google-chrome-extensions-social-media-marketers/

9. Personalizeaza-ti mesajul

Extensia gratuita Hootlet te ajuta sa personalizezi continutul pe care vrei sa il distribui in Social Media. Cand gasesti o pagina sau un articol pe care doresti sa il distribui, da clic pe pictograma micuta in forma de bufnita, din bara de instrumente. Din fereastra care ti se va deschide poti selecta canalele sociale dorite si iti poti personaliza mesajul. De asemenea, poti adauga materiale media, poti alege o locatie si poti seta optiunile de confidentialitate.

Sursa imagine: https://www.socialmediaexaminer.com/10-google-chrome-extensions-social-media-marketers/

Hootlet iti va arata si ultimele tweet-uri referitoare la cautarile tale Google. De asemenea, cand utilizezi Google Maps, Hootlet va cauta continut publicat in apropierea zonei in care te afli.

10. Pastreaza-ti parolele in siguranta

Securitatea este foarte importanta in Social Media. Extensia “LastPass” iti ofera o modalitate sigura de a permite membrilor echipei accesul la un cont, fara a dezvalui parolele reale. Sistemul utilizeaza o parola principala care stocheaza datele de conectare ale utilizatorilor. Pentru o securitate sporita, acesta va genera parole sigure si iti va permite sa blochezi accesul unui membru al echipei daca acesta nu mai are nevoie de el.

Pentru a folosi extensia, ai nevoie de un cont LastPass Premium, care este de 2$/luna.

Sursa imagine: https://www.socialmediaexaminer.com/10-google-chrome-extensions-social-media-marketers/

 

Pentru a-ti face cunoscuta afacerea in social media, te asteptam sa ne scrii la adresa contact@auroramedia.ro!

Vezi detalii despre serviciile noastre de Social Media Marketing: http://servicii-social-media.auroramedia.ro/

 

Sursa: https://www.socialmediaexaminer.com/10-google-chrome-extensions-social-media-marketers/

De ce blogul nu este suficient?

Uneori poate fi dificil sa gasesti cea mai buna strategie de marketing pentru afacerea ta, iar blogul este un element foarte important pentru succesul acesteia. Cu toate acestea, nicio strategie nu cuprinde un singur pas, prin urmare nu este suficient doar sa creezi o pagina de blog si sa postezi articole in mod regulat, la fel cum niste articole care cuprind numai text sau mult text si o singura imagine simpla nu sunt de ajuns pentru a capta si a pastra atentia cititorilor. Iar in felul asta, cititorii nu vor deveni clienti.

Iata cateva sfaturi prin care poti atrage noi clienti si ii poti fideliza pe cei existenti cu ajutorul continutului publicat in mediul online :

  1. Foloseste blogul pentru a crea identitate vizuala
  • Stiai ca 59% dintre consumatori prefera continutul creativ in detrimentul celui prea simplu?
  • Stiai ca postarile video sunt procesate de creierul uman de 60.000 de ori mai rapid decat cele de tip text?

Incearca sa renunti la articolele cu foarte mult text, daca iti doresti ca afacerea ta sa beneficieze de pe urma blog-ului. Alege sa folosesti in postarile tale mai multe imagini si videoclipuri, iar mesajul sa fie unul creativ, care sa atraga atentia cititorului si sa ii stimuleze imaginatia. În acest fel, il vei determina sa fie prezent mai mult timp pe pagina ta si, totodata, sa o urmareasca cu mai mare atentie de acum inainte.

  1. Creaza si promoveaza un continut de calitate
  • Stiai ca 76% dintre specialistii in marketing vizeaza calitatea si nu cantitatea?
  • Stiai ca 69% dintre companii creaza continut mai mult pentru publicul lor, decat pentru brand-ul propriu-zis?

Concentreaza-te pe continutul pe care il publici. Daca iti doresti ca cititorii tai sa se intoarca la tine, atunci trebuie sa le oferi un continut de calitate. Pentru a face acest lucru, in primul rand creaza un continut original si unic. In acest fel iti vei consolida un stil propriu si te vei putea diferentia mai usor de celelalte bloguri. In al doilea rand, alege sa folosesti un continut relevant si util pentru publicul tau: vezi de ce are acesta nevoie si ofera-i alternative.

  1. Acorda atentie continutului interactiv
  • Stiai ca 81% dintre specialistii in marketing afirma faptul ca tipul de content interactiv atrage atentia cititorilor mai eficient decat content-ul static?
  • Stiai ca 59% dintre marketeri folosesc continutul pentru a creste engagement-ul publicului?

Daca blog-ul tau se confrunta cu lipsa reactiilor din partea publicului, continutul interactiv poate fi o solutie. Acesta constituie o metoda eficienta care antreneaza publicul si determina reactiile si actiunile oamenilor vizavi de brand-ul tau, prin faptul ca ii implica in subiect, le cere parerea si le da posibilitatea sa interactioneze.

 

Tot mai multe companii si-au indreptat strategiile de marketing spre Social Media. E timpul sa o faci si tu! Alege Aurora Media pentru a-ti face afacerea vizibila in retelele sociale!

Vezi detalii despre serviciile noastre de Social Media Marketing: http://servicii-social-media.auroramedia.ro/

 

Sursa: https://www.socialmediatoday.com/news/why-your-blog-isnt-enough-infographic-1/510808/

8 idei pentru a folosi noua limita de caractere de pe Twitter

Una dintre cele mai importante caracteristici a Twitter-ului de-a lungul timpului a fost legata de ideea postarii unui mesaj nu mai lung de 140 de caractere. Twitter tocmai a modificat aceasta regula definitorie: a extins limita de text a unui tweet de la 140 de caractere la 280 de caractere.

Iata cateva idei despre cum poti folosi noua actualizare a Twitter in beneficiul afacerii tale:

  1. Mai mult spatiu pentru a-ti spune povestea

Primul si cel mai important avantaj al extinderii limitei de text la 280 caractere este ca ai mai mult spatiu pentru a-ti spune povestea si pentru a adauga un context mai mare ideilor tale.

  1. Mai multe link-uri

Mai multe caractere inseamna mai multe link-uri. Acum poti include mai multe link-uri in acelasi tweet, inclusiv pentru a aduce din nou in atentia publicului anumite informatii.

  1. Postari mai eficiente

Noua modificare iti permite sa creezi postari cu un impact mai puternic. Astfel, poti eticheta influencerii tai preferati sau poti distribui cele mai bune articole dintr-o saptamana sau luna.

  1. Crearea unor liste

Postarile care includ liste sunt foarte populare, deoarece ofera cititorilor o multime de informatii intr-un singur loc. Noua limita de caractere iti poate oferi mai multe oportunitati pentru crearea unor liste. Distribuie o lista a instrumentelor tale online preferate, o scurta prezentare, sfaturi rapide sau produse pe care le utilizezi cel mai mult.

  1. Tweet-uri verticale

Acum ai posibilitatea de a crea tweet-uri verticale mai lungi. Acest lucru poate parea inutil, dar ele vor ocupa mai mult spațiu in feed-uri, ceea ce ofera postarilor tale – si, implicit, si brand-ului tau – mai multa vizibilitate. Cu toate acestea, nu folosi aceasta metoda foarte des, pentru ca poate fi enervant pentru cititori.

  1. Citate mai lungi

Cu 280 de caractere, ai acum spatiu suficient pentru a distribui citate mai lungi si pentru a indica sursa. Etichetarea autorului citatului te poate ajuta sa atragi atentia si sa obtii mai multa vizibilitate pentru brand-ul tau.

  1. Intrebari mai lungi

Engagement-ul este cheia dezvoltarii, iar acum poti sa adresezi intrebari mai complexe publicului tau. Astfel, vei genera mai multa implicare si interactiune pe pagina ta.

  1. Mai mult text pentru Retweets

Twitter ne-a oferit ocazia sa adaugam propriile noastre ganduri inaintea tweet-urilor redistribuite, ceea ce reprezinta o oportunitate excelenta de a spune si altora parerea noastra despre o anumita informatie.

Astfel, cu mai multe caractere disponibile, iti vei putea personaliza si mai mult pagina si vei putea interactiona mai eficient cu ceilalti utilizatori.

 

Retelele sociale sunt o metoda ideala pentru a-ti promova afacerea, iar noi te putem ajuta sa fii cat mai activ in Social Media. Te asteptam sa ne scrii la adresa contact@auroramedia.ro!

Vezi detalii despre serviciile noastre de Social Media Marketing: http://servicii-social-media.auroramedia.ro/

 

Sursa: https://www.socialmediatoday.com/news/8-tweet-ideas-for-twitters-280-character-limit/510650/

5 moduri de a-ti imbunatati strategia pentru Instagram

Cu o crestere constanta a numarului de utilizatori si cu o medie de 80 de milioane de fotografii incarcate in fiecare zi, este clar ca Instagram devine o retea sociala din ce in ce mai valoroasa pentru comerciantii din toate industriile. De aceea, atat ca marketer cat si ca proprietar de afacere, trebuie sa te asiguri ca strategia ta pentru Instagram este una potrivita.

In acest articol, vei gasi 5 moduri prin care iti poti imbunatati strategia pentru Instagram, in asa fel incat afacerea ta sa fie remarcata.

1. Defineste-ti stilul vizual

Indiferent de stilul brand-ului tau (indraznet si nonconformist sau orientat spre familie), stilul vizual este cheia pentru a transmite cine este marca ta si ce reprezinta ea.

Fiecare imagine pe care o incarci ar trebui sa faca parte dintr-o tipologie definitorie pentru brand-ul tau. Stilul vizual nu trebuie sa se faca remarcat doar prin continutul pe care il postezi, ci si prin modul in care acesta este format, de la compozitie la culoare.

Ia ca exemplu brand-ul de whisky Slow & Low. Cand posteaza imagini cu text, acestia utilizeaza acelasi font ca si cel de pe ambalajul produselor lor. Aceasta concordanta asigura o recunoastere mai rapida a marcii atunci cand apare o imagine in newsfeed-ul unui utilizator.

Sursa foto: https://www.socialmediatoday.com/news/5-ways-to-upgrade-your-instagram-strategy/510170/

2. Foloseste fotografii de inalta calitate

Analizand conturile de Instagram ale marilor brand-uri, singurul lucru pe care nu-l veti vedea vreodata este o fotografie neclara. Cu peste 500 de milioane de utilizatori zilnic, nimeni nu isi doreste sa vada o fotografie pixelata, intunecata sau aglomerata. Avand in vedere acest lucru, ai nevoie de fotografii de inalta calitate pentru ca strategia ta de Instagram sa dea roade.

Un exemplu in acest sens este Mailchimp, un brand care domina Instagram-ul. Imaginile lor colorate, jucause si luminoase atrag atentia si se potrivesc cu tematica Instagram. Astfel, utilizatorii sunt atrasi mult mai usor pe pagina de Instagram a brand-ului.

Sursa foto: https://www.socialmediatoday.com/news/5-ways-to-upgrade-your-instagram-strategy/510170/

3. Foloseste un continut echilibrat

Pastreaza gradul de implicare al fanilor prin generarea unui continut cat mai variat. Pentru asta, este important sa faci o lista cu temele de interes pentru publicul tau. Cel mai potrivit mix este cel intre informatii pe teme de business si informatii legate de divertisment, care ajuta la fidelizarea fanilor.

Sa aruncam o privire asupra contului de Instagram al studioului de design Bay Area Most Modest: deruland prin feed-ul lor gasim un continut diversificat – de la fotografii cu atelierul si obiecte de mobilier, pana la fotografii cu citate motivationale sau amuzante. Toate acestea redau povestea unui brand.

4. Nu abuza de hashtag-uri

Hashtag-urile pe Instagram se utilizeaza pentru a sorta fotografiile in functie de interesele pe care le promoveaza. Acestea sporesc numarul de vizualizari, dar și nivelul de interactiune a utilizatorilor cu continutul publicat. Instagram permite utilizarea a pana la 30 de hashtag-uri pe postare, dar pentru multe marci este indicat sa fie folosite mai putin de 10. Un studiu a stabilit ca sapte hashtag-uri constituie un numar optim.

Totodata, este important sa vezi care sunt hashtag-urile care genereaza cea mai mare implicare din partea fanilor pentru brand-ul tau si sa le alegi pe cele mai creative si interesante.

5. Foloseste un hashtag de brand

Hashtag-urile pot ajuta un brand sa isi formeze o comunitate de fani si pot fi modalitatea perfecta de a consolida continutul generat.

Brand-urile nu trebuie sa se limiteze la forma traditionala a unui nume de marca (spre exemplu #KitKat) sau a unor sloganuri (#HaveAbreak al brand-ului Kit Kat). Prin crearea unor hashtag-uri originale si relevante pentru imaginile pe care le posteaza, brand-urile pot atrage un public mai larg.

Un alt exemplu este Herschel Supply Co., un producator canadian de rucsacuri si accesorii de calatorie, care a avut un succes extraordinar prin crearea unui hashtag personalizat. In martie 2015, brandul a lansat un concurs pe Instagram prin care solicita utilizatorilor fotografii cu peisaje urbane din întreaga lume. Hashtag-ul a fost #CityLimitless. Desi concursul s-a incheiat, hashtag-ul continua sa existe si astazi in descrierile a peste 551  de mii de fotografii, fiind o sursa continua de consolidare a brand-ului care l-a creat.

Sursa foto: https://www.socialmediatoday.com/news/5-ways-to-upgrade-your-instagram-strategy/510170/

Daca vrei sa-ti actualizezi si tu strategia pentru social media, te asteptam sa ne scrii la adresa contact@auroramedia.ro!

Vezi detalii despre serviciile noastre de Social Media Marketing: http://servicii-social-media.auroramedia.ro/

 

Sursă: https://www.socialmediatoday.com/news/5-ways-to-upgrade-your-instagram-strategy/510170/

10 moduri de evaluare a strategiei de marketing online

Iti doresti ca afacerea ta sa aiba succes in mediul online, insa nu stii daca strategia ta de marketing da roade? Este important sa stii daca eforturile tale genereaza rezultatele pe care le doresti. De aceea, iti prezentam 10 parametri de care ar trebui sa tii cont atunci cand vrei sa vezi daca strategia ta de marketing functioneaza.

  1. Traficul site-ului

Masoara traficul site-ului tau in mod regulat, folosind Google Analytics. Poti selecta perioada de timp dorita de tine: an, trimestru, luna sau saptamana.

  1. Rata de conversie a abonatilor

Poti masura rata de conversie prin monitorizarea numarului de abonati si a ratei cresterii sale. Formula pentru a masura rata de crestere este una simpla: din numarul abonatilor noi scazi numarul celor care s-au dezabonat, apoi imparti cifra obtinuta la numarul total al adreselor de e-mail din lista ta pentru e-mail marketing.

  1. Topul cautarilor

Afacerea ta se poate dezvolta daca site-ul tau ajunge in topul cautarilor online. Poti monitoriza clasarea site-ului tau prin abonarea la Moz, SEMRush sau Ahrefs. De asemenea, poti alege o varianta mai ieftina, si anume Google Search Console.

  1. Timpul

Pentru a vedea durata medie de stat pe pagina a vizitatorilor site-ului tau, poti folosi Google Analytics. Este important sa evaluezi durata medie pe pagina in mod diferit in functie de tipul continutului. Spre exemplu, un videoclip de 60 de secunde va avea o durata medie diferita fata de un articol de blog.

  1. Urmaritorii din social media

Daca te bucuri de o crestere constanta a numarului de urmaritori din social media, atunci continutul pe care il publici este apreciat de oameni. Foloseste si instrumentele puse la dispozitie de retelele sociale pentru a evalua mai eficient publicul format din fanii tai.

  1. Share-urile din social media

Numarul de share-uri din social media te ajuta sa descoperi ce tip de continut este cel mai apreciat de publicul tau.

  1. Link-urile si autoritatea

Un link de tip inbound iti indica faptul ca ai creat un content ‘puternic’, de calitate, si este o metoda traditionala de masurare a performantei site-ului tau din punct de vedere SEO. De asemenea, “Autoritatea Domeniului” iti arata cat de popular este site-ul tau. Pentru monitorizarea acestor doi factori poti folosi instrumente gratuite precum Moz.

  1. Rata de click (CTR)

Rata de click este unul dintre cei mai importanti indici de masura atunci cand vine vorba despre performanta unei campanii, deoarece influenteaza in aceeasi masura atat Quality Score-ul (scorul de calitate), cat si suma pe care o platim atunci cand cineva da click pe anuntul nostru. Poti masura rata de click pentru SEO, social media si e-mail marketing.

  1. Lead-urile

Este foarte important sa determini ce anume ii atrage pe oameni sa dea click pe anuntul tau (ex: un demo sau o varianta trial gratuita, inscrierea la un eveniment, o consultatie, optiunea de a descarca un cupon de reducere, etc.).

  1. Feedback-ul

Monitorizarea si analizarea feedback-ului este o parte foarte importanta din procesul de imbunatatire a calitatii continutului tau si de optimizare a eficientei acestuia.

 

Daca iti doresti continut original, creativ, care sa genereze engagement in pagina ta de Social Media, te asteptam sa ne contactezi la adresa contact@auroramedia.ro!

Vezi detalii despre serviciile noastre de Social Media Marketing: http://servicii-social-media.auroramedia.ro/

 

Sursa: https://www.socialmediatoday.com/news/10-ways-to-measure-the-effectiveness-of-your-content-marketing-strategy-in/508179/

Postarile paginilor dispar din News Feed?

Facebook este reteaua cel mai des folosita pentru promovarea afacerilor in Social Media, iar in prezent testeaza o noua caracteristica a News Feed-ului, ce presupune eliminarea postarilor directe ale paginilor din sectiunea principala cu noutati. Acestea vor putea fi vizualizate doar in noua sectiune “Explore Feed”, lucru care poate reprezenta un dezavantaj pentru cei ce gestioneaza activitatea din social media, intrucat va fi mai greu ca niciodată ca paginile să fie vizibile.

Spre deosebire de News Feed, în Explore Feed gasim postarile paginilor pe care inca nu le urmarim, dar care sunt asemanatoare cu cele la care am dat deja “like”. Facebook sustine ca separarea postarilor paginilor care ne plac de postarile prietenilor din lista va crea o modalitate mai usoara pentru oameni de a vedea postarile prietenilor si familiei.

“Explore Feed” – o problema pentru promovarea organica

Daca aceasta schimbare va fi extinsa in randul tuturor utilizatorilor, paginile vor inregistra probabil o scadere semnificativa in ceea ce priveste reach-ul organic. Cu toate acestea, anunturile platite nu vor disparea din News Feed, fapt care va transforma Facebook intr-o retea sociala ‘pay-to-play’ – reach-ul organic al paginilor va tinde catre zero, iar acestea vor fi nevoite sa plateasca pentru a se conecta cu utilizatorii.

Sursa imagine: http://www.socialmediatoday.com/news/facebooks-testing-a-new-option-which-would-remove-page-posts-from-the-main/507920/

Acest nou experiment se desfasoara in Slovacia, Sri Lanka, Serbia, Bolivia, Guatemala si Cambodgia. Daca rezultatele vor fi pozitive în cele sase natiuni de testare, Facebook va cauta sa extinda testul. In orice caz, este inca devreme sa tragem concluzii despre implementarea completa a sistemului.

 

Retelele sociale sunt metoda ideala pentru a-ti promova afacerea, iar noi te putem ajuta sa fii cat mai activ in Social Media. Te asteptam sa ne scrii la adresa contact@auroramedia.ro!

Vezi detalii despre serviciile noastre de Social Media Marketing: http://servicii-social-media.auroramedia.ro/

 

Sursa: http://www.socialmediatoday.com/news/facebooks-testing-a-new-option-which-would-remove-page-posts-from-the-main/507920/

3 instrumente pentru o mai bună targetare pe Facebook

Majoritatea afacerilor din România aleg Facebook ca instrument de promovare. Cu toate acestea, mulţi dintre cei care îl folosesc nu cunosc toate facilitățile care îi pot ajuta să realizeze o promovare mai eficientă. Spre exemplu, Facebook Ads oferă o serie de tool-uri prin care putem realiza o targetare mai bună. Iată trei instrumente care îți oferă informații mai detaliate despre cine este publicul tău, ce face pe site-ul tău şi de ce are nevoie.

1. Află informații despre lead-urile care dau click pe anunțul tău în Facebook Ads

Leadfeeder este o aplicație prin care poți urmări mai ușor lead-urile – oamenii care ajung pe site după ce dau click pe anunțurile tale plătite din Facebook. Aplicația analizează doi factori-cheie pe care Facebook Ads îi lasă la o parte: companiile în care lucrează acești oameni și gradul de relevanță al acestor lead-uri pentru afacerea ta. De asemenea, Leadfeeder îţi permite să ‘filtrezi’ potențialii clienți pe baza anumitor criterii.

2. Analizează comportamentul utilizatorilor Facebook pe paginile de destinație

Este foarte important să ştim cât de mult din conținutul nostru este de fapt vizualizat după ce un user dă click pe unul dintre anunțurile de pe Facebook.  Pentru a oberva acest aspect este necesar să:

  • Cunoşti impactul A/B testing-ului asupra conversiilor şi asupra ratei de consum.
  • Determini cât de jos în pagină trebuie să inserezi CTA pentru a genera conversii.
  • Compari gradul de implicare a mai multor tipuri de public, pentru a putea viza o piaţă mai bună.

Un instrument care te ajută să faci toate aceste lucruri este Crazy Egg. Această aplicaţie web te ajută să înţelegi modul în care vizitatorii interacţionează cu landing page-ul tău. Crazy Egg poate fi folosit gratuit în primele 30 de zile.

3. Identifică cel mai relevant segment de clienți din Facebook

Customer Lifetime Value (CLV) este un factor pe baza căruia poți măsura profitul obținut în funcție de acțiunea de cumpărare a segmentelor de clienți pe care îi ai. CLV care te ajută să planifici mai eficient bugetul publicitar. Din păcate, Facebook Analytics urmărește numai micro-conversiile, nu și CLV, însă poți folosi instrumente precum Salesforce sau HubSpot în acest scop. Acestea colectează informații despre vânzări și comportamentul clienților, atribuindu-le anumite valori, iar clienții cu cea mai mare valoare sunt cei cărora trebuie să le acorzi prioritate.

Cu ajutorul instrumentelor prezentate, vei putea şti cine îți vizitează anunţurile, cât de mult parcurge landing page-ul și vei afla ce poţi face pentru a îmbunătăți pagina de destinație, pentru a obține rate de conversie maxime.

 

Pentru a-ți face cunoscută afacerea în social media, te așteptăm să ne scrii la adresa contact@auroramedia.ro!

Vezi detalii despre serviciile noastre de Social Media Marketing: http://servicii-social-media.auroramedia.ro/

 

Sursă: https://www.socialmediaexaminer.com/3-facebook-ad-tools-targeting/

8 Lucruri care nu trebuie publicate in social media

Cu siguranta vrei sa-ti promovezi afacerea intr-un mod profesionist, pentru a inspira incredere si a atrage clienti. Exista nenumarate articole despre cum ar trebui sa arate strategia ta si ce ar trebui sa postezi pe paginile afacerii tale din retelele sociale. In cele ce urmeaza, noi iti spunem ce sa nu postezi in social media:

  1. Postari negative despre consumatori sau clienti

Daca ai avut o experienta negativa cu un client care te determina sa postezi ceva in social media, asteapta cateva zile inainte sa faci asta. Astfel poti publica o postare de genul “iata cum ne poti ajuta sa te ajutam” in locul unui mesaj scris “la nervi”.

  1. Continut viral irelevant

Da, cu totii am vazut videoclipuri virale cu animalute si, da, sunt amuzante, dar asta nu inseamna neaparat ca au ce cauta pe paginile afacerii tale din social media. Incearca sa limitezi postarile la cele cu continut interesant sau amuzant, cat timp acesta este relevant pentru publicul tau.

  1. Postari pe teme politice sau religioase

Daca vrei sa iti faci publica parerea despre subiecte de natura politica sau religioasa, trebuie sa fii constient de riscuri. Ii poti supara pe cei din publicul tau tinta care nu iti impartasesc opiniile legate de astfel de subiecte delicate.

  1. Continut care nu a fost verificat suficient

Poate ca retelele sociale sunt un spatiu relaxat, dar asta nu inseamna ca postarile tale pot fi “neslefuite” si lipsite de profesionalism. Chiar si cateva greseli mici pot da textului un aer de amator. Fii atent mai ales atunci cand traduci continutul.

  1. Nu te folosi de tragedii

Cand a murit actrita Carrie Fisher, brand-ul Cinnabon a postat pe Twitter o imagine cu printesa Leia care avea doua rulouri cu scortisoara in locul celebrelor codite impletite. Astfel de postari reprezinta o exploatare cinica a unor evenimente tragice, momente in care ar trebui ca postarile sa cuprinda urari bine-intentionate si condoleante.

  1. Prea mult continut promotional

Scopul retelelor sociale este de a creste notorietatea unui brand, de a crea o influenta a sa si de a dezvolta relatia cu clientii. Cel putin 80% din continutul tau ar trebui sa fie dedicat acestor scopuri. Concentreaza-te pe informare, educare, divertisment si implicare a publicului.

  1. Postari care induc in eroare

Titlurile trebuie sa atraga atentia, nu sa induca publicul in eroare.

  1. Continut furat

Este in regula sa distribui continut publicat de alte pagini si este chiar recomandat, daca vrei sa diversifici propriul content. Dar asigura-te ca nu incalci drepturile de autor si mentionezi sursa din care l-ai luat.

 

Daca vrei sa-ti promovezi afacerea in mod profesionist in social media, te asteptam sa ne scrii la adresa contact@auroramedia.ro!

Vezi detalii despre serviciile noastre de Social Media Marketing: http://servicii-social-media.auroramedia.ro/

 

Sursa: http://www.socialmediatoday.com/news/8-things-you-should-never-share-on-social-media-infographic/506744/

7 Sfaturi pentru folosirea emoji-urilor in marketingul online

Strategia de marketing trebuie intotdeauna adaptata tendintelor actuale. Si, cum 92% din populatia online foloseste emoji-urile ca mijloc de exprimare intr-o conversatie, este firesc sa le incluzi si pe acestea in strategia ta de marketing online. Insa, cu toate ca sunt amuzante, aceste nu trebuie folosite oricum si nici in exces. Iata 7 sfaturi despre folosirea emoji-urilor in campaniile tale:

1. Asigura-te ca emoji-urile folosite au sens
Scopul emoji-urilor este sa completeze un mesaj, iar asta nu se va intampla daca acestea nu au niciun sens. Nu trebuie sa insiri pur si simplu niste emoji-uri alaturi de text; acestea trebuie sa aiba legatura cu mesajul transmis, altfel cei care il vad se vor intreba ce ai vrut de fapt sa spui.

2. Nu face haz de necaz cu emoji-urile
Emoji-urile sunt amuzante, cool si la moda, insa nu le folosi in campanii cu un mesaj serios sau care au o tema sensibila. Asta nu va amuza pe nimeni si, in loc sa atragi publicul, il vei indeparta.

3. Nu forta situatia
Gandeste-te cum folosesti emoji-urile in conversatiile cu cei apropiati – atunci cand te bucura ceva, pui un emoji care zambeste sau il pui pe cel cu inimioare atunci cand iti place ceva sau cineva. Folosirea emoji-urilor in scopuri de business ar trebui sa fie la fel de naturala. Daca nu stii ce emoji sa asociezi cu un anumit text, inseamna fie ca acel text nu are nevoie de un emoji, fie ca inca nu esti obisnuit cu folosirea acestora – caz in care poti exersa. 🙂

4. Nu uita de mesajul transmis de brand-ul tau
Poti folosi emoji-urile ca sa mai indulcesti tonul serios, in stil “corporatist”, dar nu trebuie sa uiti ce transmite brand-ul tau si cu ce valori este asociat acesta. Daca, de exemplu, ai o firma de contabilitate, nu este indicat sa folosesti emoji-uri care trimit pupici – cel mai bine este sa te rezumi la cele care bat din palme sau aproba printr-un “like”.

5. Nu exagera
Dupa cum am zis si inainte, folosirea emoji-urilor este amuzanta. Atat de amuzanta, incat unele brand-uri “sar calul”. Este indicat sa nu folosesti mai mult de 4 emoji-uri odata, daca vrei ca mesajul tau sa fie bine primit.

6. Cunoaste semnificatia emoji-urilor
Exista atatea emoji-uri incat este normal sa fii putin confuz, dar nu trebuie sa publici un gen gresit de emoji pe profilul firmei tale. Ca sa nu transmiti un mesaj gresit care ar crea o situatie jenanta, poti cauta inainte semnificatia fiecarui emoji pe site-ul https://emojipedia.org/.

7. Creeaza-ti propriile emoji-uri
Emoji-urile dau impresia de flexibilitate si creeaza o apropiere mai mare intre brand-uri si clientii lor. Poti fi cu un pas inainte creand propriul emoji care sa iti reprezinte brand-ul sau care sa fie relevant pentru un eveniment care are loc in tara ta sau in intreaga lume – asta sigur va atrage atentia!

Daca ai nevoie de o strategie de marketing online eficienta pentru afacerea ta, te asteptam sa ne scrii la adresa contact@auroramedia.ro!

Vezi detalii despre serviciile noastre de Social Media Marketing: http://servicii-social-media.auroramedia.ro/

 

Sursa: http://www.socialmediatoday.com/marketing/7-tips-using-emojis-social-media-marketing

Adolescentii parasesc Facebook – Iata ce ai de facut

Numarul utilizatorilor Facebook creste din ce in ce mai mult, insa, conform statisticilor actualizate anual, numarul adolescentilor si adultilor tineri care petrec timp in aceasta retea sociala este in scadere, acestia preferand retele precum Instagram sau Snapchat. Insa ce inseamna acest lucru pentru tine ca marketer si cum poti capta atentia publicului-tinta mai tanar?

  1. Priveste in perspectiva

Daca vrei sa captezi atentia adolescentilor si pre-adolescentilor, trebuie sa te gandesti si la parintii lor. Poate ca dorinta de a cumpara ceva apare la copii, dar puterea de cumparare este in mana parintilor. Aceasta este o strategie buna cu care poti incepe.

  1. Testeaza alte platforme

Ia in considerare includerea Instagram si Snapchat in grupul canalelor de comunicare pe care le folosesti. Dintre toate retelele sociale, Instagram este cea care genereaza cea mai mare implicare a publicului in interactiunea cu brand-urile.

  1. Ai grija cu Snapchat

Tinerilor le place sa foloseasca Snapchat pentru a tine legatura cu alti utilizatori tineri, evitand, in acelasi timp, supravegherea parintilor. Dar asta inseamna ca vor sa vada in acea retea continutul companiei tale financiare sau al agentiei tale de turism? Probabil ca nu.

Intampina utilizatorii cu tipul de continut adecvat modului in care folosesc ei acel canal de comunicare – daca publicul tau tinta este format din adolescenti, atunci gandeste-te serios sa investesti timp in Snapchat.

  1. Mergi inainte cu Facebook

Dintre toate retelele sociale, Facebook ofera cel mai bine structurat sistem de gestionare a activitatii publicitare. Din moment ce ei detin si Instagram, poti folosi aceasta retea drept canal de comunicare cu adolescentii, iar Facebook drept canal de comunicare cu parintii lor. Astfel poti face totul dintr-un singur loc.

  1. Nu te panica!

Gradul de utilizare al acestor retele va varia in timp. Atunci cand va mai aparea o retea sociala, vor aparea si studii care vor anunta ca “s-a dus” Snapchat.

Pana atunci, keep calm, continua implementarea strategiei si fii deschis la experimente. 🙂

 

Daca vrei ca afacerea ta sa fie promovata in mai multe platforme sociale, contacteaza-ne! Suna la 0723 674 310 sau scrie-ne pe mail la adresa contact@auroramedia.ro!

http://servicii-social-media.auroramedia.ro/

 

Sursa: http://www.socialmediatoday.com/marketing/younger-users-are-leaving-facebook-heres-what-do

Te asteptam sa ni te alaturi!

Iti place ceea ce postam? Da-ne un like