DE PE BLOG

Cum să folosești Facebook Live pentru afacerea ta

Chiar de la lansarea serviciului, Facebook Live a devenit extrem de popular. Newsfeed-urile au început să fie invadate de videoclipuri transmise în direct – asta mai ales pentru ca ele sunt setate să apară primele în topul postărilor de pe pagina principală. Însă Facebook Live nu este doar pentru divertisment. Iată cum poți folosi acest serviciu în beneficiul afacerii tale.

Oferă o privire din interior asupra afacerii tale

Ca și în cazul Instagram Live sau Periscope, poți folosi Facebook Live pentru a le oferi clienților tăi o privire din culise asupra afacerii tale și asupra felului în care funcționează ea. Poți folosi acest serviciu și pentru a te concentra doar pe un anumit aspect al afacerii tale de care publicul tău ar putea fi interesat.

Promovează un eveniment viitor

Poți începe prin a-ți anunța publicul-țintă printr-o postare că vei transmite live pe Facebook, ca să afle cât mai mulți de acest lucru. Asigură-te că folosești un URL scurt și ușor de memorat de către utilizatori. De asemenea, folosește URL-uri care pot fi analizate ulterior pentru a vedea care dintre platformele sociale îți aduce mai mulți utilizatori.

Anunță produse noi

Dacă tocmai ai lansat produse noi, publicul tău țintă poate afla de acestea cu ajutorul Facebook Live. Poți chiar să le oferi un link în timpul transmisiunii pentru a crește entuziasmul utilizatorilor și pentru ca aceștia să comande produsele. Facebook Live te ajută și să răspunzi întrebărilor clienților.

Intră în contact cu membrii grupului tău de Facebook

Administrezi un grup de Facebook pentru afacerea ta? Poți folosi Facebook Live pentru a transmite periodic update-uri legate de afacerea ta, care să fie relevante pentru cei din grup. Asta este o oportunitate bună pentru a crea și a întări relația cu clienții tăi.

Cu toate acestea, ține minte că orice membru poate posta videoclipuri live, așa că, dacă vrei, poți schimba setările grupului astfel încât postările să necesite aprobarea ta.

Serviciul de relații cu clienții

Orice afacere serioasă cunoaște importanța serviciului de relații cu clienții. Din fericire, Facebook Live îți permite să te ocupi extrem de ușor de întrebările clienților. Folosește videoclipurile live pentru a le răspunde la întrebări.

Facebook Live este folositor mai ales în cazul întrebărilor repetitive ce vin din partea clienților. În loc să răspunzi de mai multe ori la aceeași întrebare, identifică un subiect comun prezent în comentariile utilizatorilor și organizează o sesiune live pentru a răspunde întrebării respective.

Ce să iei în considerare înainte să transmiți live

Înainte să transmiți live, trebuie:

Să ai un plan

Videoclipurile live sunt excelente pentru engagement-ul publicului, dar nu îți permit să îți repari greșelile. Înainte să transmiți live, asigură-te că ai un plan bine pus la punct, care să includă puncte ce trebuie atinse în conversație.

Să implementezi un Call-to-Action

Indiferent că e vorba de o înscriere la newsletter pe e-mail, o înscriere la transmisiuni live sau o vizionare a produselor, încheie întotdeauna videoclipurile cu un call-to-action.

Să ai grijă la calitatea videoclipurilor

Mulți oameni apreciază videoclipurile live datorită autenticității lor, dar tot trebuie să ai grijă la calitatea acestora. Asigură-te că sunetul este clar și că te afli într-un ambient plăcut pentru publicul tău.

Folosit corect, Facebook Live poate fi un instrument excelent pe care-l poți integra în strategia generală de marketing și social media. Și, desigur, o interacțiune mai mare cu publicul tău și o implicare mai mare a acestuia vor contribui cel mai probabil și la creșterea vânzărilor.

 

Sursa: https://smallbiztrends.com/2017/02/use-facebook-live.html?tr=sm

Te asteptam sa ni te alaturi!

Iti place ceea ce postam? Da-ne un like