DE PE BLOG

De ce blogul nu este suficient?

Uneori poate fi dificil sa gasesti cea mai buna strategie de marketing pentru afacerea ta, iar blogul este un element foarte important pentru succesul acesteia. Cu toate acestea, nicio strategie nu cuprinde un singur pas, prin urmare nu este suficient doar sa creezi o pagina de blog si sa postezi articole in mod regulat, la fel cum niste articole care cuprind numai text sau mult text si o singura imagine simpla nu sunt de ajuns pentru a capta si a pastra atentia cititorilor. Iar in felul asta, cititorii nu vor deveni clienti.

Iata cateva sfaturi prin care poti atrage noi clienti si ii poti fideliza pe cei existenti cu ajutorul continutului publicat in mediul online :

  1. Foloseste blogul pentru a crea identitate vizuala
  • Stiai ca 59% dintre consumatori prefera continutul creativ in detrimentul celui prea simplu?
  • Stiai ca postarile video sunt procesate de creierul uman de 60.000 de ori mai rapid decat cele de tip text?

Incearca sa renunti la articolele cu foarte mult text, daca iti doresti ca afacerea ta sa beneficieze de pe urma blog-ului. Alege sa folosesti in postarile tale mai multe imagini si videoclipuri, iar mesajul sa fie unul creativ, care sa atraga atentia cititorului si sa ii stimuleze imaginatia. În acest fel, il vei determina sa fie prezent mai mult timp pe pagina ta si, totodata, sa o urmareasca cu mai mare atentie de acum inainte.

  1. Creaza si promoveaza un continut de calitate
  • Stiai ca 76% dintre specialistii in marketing vizeaza calitatea si nu cantitatea?
  • Stiai ca 69% dintre companii creaza continut mai mult pentru publicul lor, decat pentru brand-ul propriu-zis?

Concentreaza-te pe continutul pe care il publici. Daca iti doresti ca cititorii tai sa se intoarca la tine, atunci trebuie sa le oferi un continut de calitate. Pentru a face acest lucru, in primul rand creaza un continut original si unic. In acest fel iti vei consolida un stil propriu si te vei putea diferentia mai usor de celelalte bloguri. In al doilea rand, alege sa folosesti un continut relevant si util pentru publicul tau: vezi de ce are acesta nevoie si ofera-i alternative.

  1. Acorda atentie continutului interactiv
  • Stiai ca 81% dintre specialistii in marketing afirma faptul ca tipul de content interactiv atrage atentia cititorilor mai eficient decat content-ul static?
  • Stiai ca 59% dintre marketeri folosesc continutul pentru a creste engagement-ul publicului?

Daca blog-ul tau se confrunta cu lipsa reactiilor din partea publicului, continutul interactiv poate fi o solutie. Acesta constituie o metoda eficienta care antreneaza publicul si determina reactiile si actiunile oamenilor vizavi de brand-ul tau, prin faptul ca ii implica in subiect, le cere parerea si le da posibilitatea sa interactioneze.

 

Tot mai multe companii si-au indreptat strategiile de marketing spre Social Media. E timpul sa o faci si tu! Alege Aurora Media pentru a-ti face afacerea vizibila in retelele sociale!

Vezi detalii despre serviciile noastre de Social Media Marketing: http://servicii-social-media.auroramedia.ro/

 

Sursa: https://www.socialmediatoday.com/news/why-your-blog-isnt-enough-infographic-1/510808/

Te asteptam sa ni te alaturi!

Iti place ceea ce postam? Da-ne un like